Kerbal Space Program 0.20.1 już dostępne!

Kerbal Space Program 0.20.1
Na oficjalnej stronie SQUADu pojawiła się informacja, że łatka do aktualizacji 0.20.0 jest dostępna do pobrania. Deweloperzy dość szybko uporali się z głównymi problemami które wyprowadziła aktualizacja 0.20, jak i tymi które dręczyły graczy od samego początku. Sama aktualizacja, pomimo długich zapowiedzi, nie wyprowadziła systemu wydobywania surowców.


Jeżeli chodzi o innowacje, na pewno jedną z nich będzie „Kerbalska Baza Wiedzy”, przechowująca wiele informacji o ciałach niebieskich, jak również dane o naszych statkach. Kolejną, długo oczekiwaną zmianą jest optymalizacja gry. Sporo osób odczuło znaczną poprawę, a to za sprawą nowego sposobu zarządzania pamięcią. Nie można zapomnieć o flagach. Każdy kerbal zostanie wyposażony w jedną z nich.  Każda misja może mieć własną, unikalną flagę. Natomiast każda z flag może mieć własną tablicę pamiątkową, którą napiszesz Ty! Resztę rzeczy znajdziesz w logu:

7 nowych części i 2 pomieszczenia IVA

  • Moduł z kopułą z IVA
  • Mały moduł lądownika z IVA
  • 2 nowe komputery sterujące
  • Nowy dok o średnicy 2 metrów
  • Nowe średnie koło
  • Polecenia zajęcia krzesła dla kerbala

Konfigurowalne flagi dla swojego programu kosmicznego

  • Kerbale na EVA mogą postawić flagę z edytowalną tablicą
  • 23 Czas flagi do wyboru.
  • Flagi są modowalne, możesz zrobić własną!

Usprawnienia edytora

  • Dodano interfejs wyboru flagi w edytorze
  • Edytor nie wymaga zaczynania budowy statku od modułu dowodzenia.
  • Edytor pozwala teraz usunięcie lub zastąpienie w pierwszej części statku.

Optymalizacje i nowe funkcje

  • Filtrowanie statków w tracking station
  • Dodano Kerbalską bazę wiedzy z informacjami dla statków i planet
  • Ulepszony ekran ładowania i odświeżanie logiki
  • Dodanie bazy danych gry i przeprogramowanie ładowania części.
  • Modyfikacje i części mogą teraz mieć własne foldery dla organizacji
  • Nowe ekrany ładowania
  • Optymalizacja zużycia pamięci (około 30% mniejsze, średnie zużycie zasobów)
  • Ulepszony program debug menu pozwala na załadowanie części i plików cfg podczas gry
  • Poprawki błędów!

Natomiast poprawka oznaczona numerkiem 0.20.1 obejmuje:

  • Poprawiono logikę kolizji części. Prawdopodobieństwo losowej eksplozji przez kontakt powinno być teraz znacznie mniejsze.
  • Przywrócono wartości wysokości Mun, więc zabytki i sekrety nutę będą już pod ziemią.
  • Poprawiono część składników EVA, teraz zaczynają z poprawną wartością.
  • Poprawiono zawieszenie na nowym średnim kółku, naprawiono drgania.
  • Poprawiono zbyt niskie rozdzielczości na planetach rozproszonych i normalne mapy.
  • Poprawiono nie prawidłową rozdzielczość gry po jej uruchomieniu.
  • Poprawiono niektóre sytuacje, gdzie kontrolka „kontroli From Here”  znikała po wznowieniu zapisanej gry.
  • Naprawiono poważny problem z Modułem dowodzenia z kopułą, który mógł spowodować spontaniczne odłączenie od statku modułu.
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował podwojenie wewnętrznych przestrzeni. To było nieszkodliwe, ale marnowało zasoby.
  • Poprawiono skalę Gilly w tracking station.
  • Naprawiono kilka problemów z flagami zachowującymi się dziwnie po przewróceniu.
  • Poprawiono drżenie kamery podczas EVA.

 

30
Maj 2013
POSTED BY
POSTED IN Wydania
DISCUSSION 2 komentarze

2 Responses to : Kerbal Space Program 0.20.1 już dostępne!

  1. Arashero pisze:

    Wczoraj sobie kupiłem i zainstalowałem i już update! XD

  2. Maniek9700 pisze:

    fajnie jak by zmniejszyli zapotrzebowanie na cpu bo mi się od razu grzeje laptop i się zacina mam (2.1 ghz x2 intel core i3)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *