Kerbal Space Program 0.26, czyli 0.90.0 – Wielki plan

Kerbal Space Program 0.26, czyli 0.90.0

Na wstępie pragnę zaznaczyć, iż nie jestem twórcą tego artykułu, lecz tylko go przetłumaczyłem z języka angielskiego na język polski. Autorem jest Maxmaps. Miłej lektury.

 

Cześć! Nadszedł czas, aby przedstawić Wam nasz plan dla wersji 0.26.

Ale zanim to nastąpi, porozmawiajmy o planie wersji 0.25. Jak wyjaśniałem wcześniej, przedstawiamy wam to, co zamierzamy wprowadzić do gry, mam też zaszczyt oznajmić, że plan udał się prawie całkowicie, poza dwoma punktami. Uznajcie, że to moja wina. Albo najlepszy, przełożony przez Maxa i ekipę, plan.

  • Doświadczenie kerbonautów – Mieliśmy gotowy kod, system działał, kerbonauci zdobywali dane nt. tego gdzie byli i tak dalej… ale okazało się, że aspekt płacenia kerbonautom za misje przemienił ich z entuzjastycznych wolontariuszy w najemników. Przez to zdecydowaliśmy zaczekać z implementacją tej funkcji na lepszy moment.
  • Przemodelowanie sekcji Mk 3 – Mamy gotowe modele! Mamy też większość kodu… ale skala przemodelowania nam nie odpowiada. Przejście o poziom wyżej powinno przynieść proporcjonalny postęp i dać wam więcej opcji. Chcemy dokonać tego, czego dokonał Porkjet adaptując moda SP+ do gry.

 

Jednakże – mamy już plan generalny, rozdzielone zadania, więc porozmawiajmy o tym co dostaniecie w wersji 0.26!

  • Poprawki edytora – Chłopie, to nadchodzi od długiego czasu. Poprawimy sortowanie części, dodamy elementy 3D, poprawimy budynki aby budowanie było lepszym doświadczeniem

  • Doświadczenie kerbonautów – Używamy stworzonego przez nas systemu doświadczenia aby nadać kerbonautom szczególne cechy. Te cechy będą się rozwijać w miarę wykonywania misji i osiągania celów, zwiększając pasywne bonusy każdego kerbonauty.

  • Dodatkowe kontrakty – Dodajemy kilka nowych typów kontraktów. Ponadto dodajemy do KSP mod „Fine Print”. Jest naprawdę dobry.

  • Biomy wszędzie –Zmiana wszystkich starych biomów i dodanie nowych do każdej planety i każdego księżyca.

  • Przemodelowanie sekcji Mk 3 – Zamierzamy pracować z Porkjetem aby uzyskać jak najwięcej, tak jak w przypadku 0.25. Zajmie to tyle ile zajęła implementacja moda SP+, więc musicie być cierpliwi. Próby sklonowanie Porkjeta nie przyniosły rezultatów.

  • Upgrade’owalne budynki – Ostatnia brakująca duża funkcja w trybie Kariery oraz powód, który sprawił, że zespół graficzny był przywiązany do biurek od kilku miesięcy. Każdy budynek otrzyma ścieżkę rozwoju, które będą powoli odblokowywane dając nam nowe możliwości. Od amatorskiego projektu aż po światowej klasy centrum kosmiczne.

Podziękowania dla Drangira za korektę.

 

WYKOP TEN WPIS W KOSMOS!

Wykop w kosmos

22
Paź 2014
POSTED BY
POSTED IN Wydania
DISCUSSION 1 Comment
TAGS

,


One Response to : Kerbal Space Program 0.26, czyli 0.90.0 – Wielki plan

  1. hubihubi4 pisze:

    Czekam z niecierpliwością 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *