Kerbal Space Program Update 0.19, czego możemy się spodziewać?
Na oficjalnym forum Kerbal Space Program całkiem niedawno pojawił się post, opisujący czego doświadczymy w najbliższej aktualizacji, wedle zapowiedzi na oficjalnym Twitchu KSP.
A co będzie w 0.19? Bez wątpienia nie mało! Usprawnienia silnika, optymalizacja, części, parę ciekawostek, lecz nie będę rzucał ogółami. Spójrzcie sami!
Silnik:
– Wsparcie dla Linuxa
– Optymalizacja
– Aktualizacja demo do 0.18.3(obcięta o parę funkcji)
– Wiele poprawek dotyczących uciążliwych błędów
– Możliwość fizycznych obliczeń przez parę rdzeni (w przyszłości również użytek z GPU)
– Gra nie będzie już pakowana w pełni do RAMu.
– Lepsze dźwięki, tekstury, efekty cząsteczek (jak np. ogień)
– Więcej gładkich animacji, szczególnie związanych z twarzą (kerbali)
– Łatwiejszy modding
– System bazy-części
Nowości:
– Ciepło spowodowane wejściem w atmosferę
– Lepszy model oporu powietrza (będzie ulepszony również w 0.20)
– Nowy system zasobów (paliwa)
– Skanowanie planet na obecność minerałów, wykopywanie ich (np. paliwa), pobieranie próbek gleby (brak deformacji terenu)
– Dokowanie kerbali (np. do zamontowanych w łaziku siedzeń, z których kerbale pospadają przy zderzeniu :))
– Stawianie flag (z możliwością edycji)
– Koła dla łazików
– Więcej części (!)
Inne (lecz niepotwierdzone w pełni)
– Miniaturowy ASAS dla sond oraz możliwość ustawiania ASASu (po kliknięciu na nim PPM)
– Więcej możliwości zmian za pomocą PPM (na przykład zmiana ilości lub typu paliwa w zbiornikach)
– Wiązania mogą zostać zmienione w część (?)
– Możliwe do modyfikacji punkty zaczepienia w częściach
– Kilka nowości związanych z IVA (nieznane)
– Kerbalska Baza Wiedzy – „Zobacz to, co wyskanowałeś…”
Pozostaje nam czekać cierpliwie. Zapraszam do dyskusji na forum!