Przegląd modów – Maj 2015

Kerbal Space Program - Modyfikacje

Dzisiaj, gdy niektórym graczom znudziły się normalne misje, zaczynamy poszukiwać różnych urozmaiceń.
Obecne modyfikacje do Kerbal Space Program dodają różne rzeczy, które pozwalają nam osiągnąć więcej niż kiedykolwiek.

Chciałem wam dzisiaj zaprezentować najbardziej potrzebne modyfikacje (według mnie).

KAS

KAS wprowadza nową mechanikę rozgrywki , dodając wciągarki , kontenery, rury,  przenoszonych i przyłączanych części. Daje to pewne urozmaicenie EVA i może być stosowany do wielu czynności:

  • przenoszenie surowców (paliwo, monopropelant itp),
  • holowanie pojazdów,
  • dodawanie i zdejmowanie części z pojazdu podczas EVA,
  • przechowywanie części w pojemnikach,
  • dźwigi.

Kerbal Engineer

Ten mod daje nam dostęp do najważniejszych informacji, które w danej chwili potrzebujemy. Kerbal Engineer pokazuje nam takie informacje jak:

  • Delta V,
  • TWR,
  • wysokość Periapsis i Apoapsis,
  • inklinację orbity,
  • masę pojazdu,
  • ISP,
  • i dużo, dużo więcej..

Znalezione obrazy dla zapytania kerbal engineer

RasterPropMonitor

RPM dodaje nam ekrany w kokpitach na których możemy zobaczyć następujące informacje:

  • informacje o orbicie,
  • widok z kamer,
  • wykres wysokości i odległości od KSC,
  • informacje o paliwie, monopropelancie itp.

KW Rocketry

KW Rocketry dodaje nam części, które pozwalają nam na zbudowanie bardzo efektywnej rakiety. Dzięki temu modowi dostajemy następujące możliwości:

  • budowanie z użyciem parunastu nowych silników i zbiorników paliwa,
  • tworzenie owiewek.

Procedural Parts 

Mod Procedural Parts udostępnia nam wiele możliwości konfigurowania części. To ty tworzysz daną część. Możemy ustawiać takie parametry jak:

  • długość,
  • szerokość,
  • kształt,
  • zakończenie części (owalne, ostre itd.),
  • tekstury (mod domyślnie zawiera już tekstury, lecz możemy wgrywać swoje).

Przy budowie dopalacza dostajemy także możliwość zmiany czasu palenia.
Polecam przy modzie RSS, możemy wtedy usunąć nasze zbiorniki, a tworzyć nowe.

Procedural Wings

Ta modyfikacja pozwala nam zmieniać parametry skrzydeł. Mamy możliwość zmiany:

  • długości skrzydła,
  • szerokości na początku i na końcu skrzydła,
  • grubości.

Z tych części można zbudować przeróżne pojazdy. Jednym z takich pojazdów jest napewno amfibia Kadafa z misji na Eve lub baza z tej samej misji. Jeśli komuś się chce robić z tych skrzydeł pojazdy to może zbudować dosłownie wszystko.

TweakScale

TweakScale pozwala zmienić rozmiar części . Nie tylko, będzie także podawać informacje, ile paliwa jest w danym rozmiarze części . A jeśli jest to silnik, stanie się on silniejszy przez skalowanie do większego, lub słabszy przez zmniejszenie.

ScanSat

Kolejny mod dodaje nam możliwość skanowania planet oraz księżyców w poszukiwaniu anomalii oraz szukania biomów.

Do konkretnego skanu musimy użyć odpowiedniej anteny. Każda antena potrzebuje konkretnej wysokości więc nie jest tak łatwo.

 

WYKOP TEN WPIS W KOSMOS!

Wykop w kosmos

17
Maj 2015
POSTED BY
POSTED IN Mody
DISCUSSION 0 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *